사용자 삽입 이미지

EZ2DJ OST
Ruby Tuesday - Look out ~Here comes my love~


Baby now without a doubt You'll be my love
그대는 나의 연인이 될거야. 의심하지 마
Never wanna be without Without my love
나의 사랑 없는 당신은 절대 있을 수 없어

Don't try to get away now
도망치려 하지마
You know you got to stay now
너는 내 곁에 머물러야 한다는걸 알아
You're dreamin' if you think I I'm gonna let you go now
내가 너를 떠나주기를 바라고 있지만 그건 꿈일뿐이야
Go without givin up to me
포기하지 말고 내게로 와

Baby look out
그대여(내사랑) 조심해~
Here comes my love
여기 나의 사랑이 왔어
Without a doubt You'll be my baby
의심할 것도 없이 너는 나의 사랑이 될꺼야

Baby look out
그대여(내사랑) 조심해~
Here comes my love
여기 나의 사랑이 왔어
Baby look out here comes MY LOVE!
조심해~ 너에게 내 사랑이 이미 왔으니

2009/10/26 - [*포탈(PORTAL)*] - EZ2DJ MUSIC LIST (이지투디제이 수록곡 목록)

+ Recent posts